Alexa Kayit Resimli Anlatim

Merhaba arkadaslar. Siteler ve bloglar için olmazsa olmaz olan Alexa'dan bahsetcem bugün. Alexa Microsoft'un ürünüdür. Bu nedenle sitelerini alexa'ya kayitli olmasi Google da yükselmek açisindan büyük önem tasir. Google'da yükselmek (ilk siralarda gösterim) için Alexa siranizin yeri çok önemlidir. Simdi geledim Alexa'ya nasil kayit olacagimiza.


1.Adim:  Alexa.com adresine gidiyoruz.

2.Adim: Sag üst kösede bulunan Create an Account sekmesini tikliyoruz.

3.Adim: E-mail adresimizi yazip Register yazan yeri tikliyoruz. (veya facebook adresinizle de kayit olabilirsiniz.)

4.Adim: E-mail adresimize size gönderilen kayit onay linki var. Tiklayip kaydimizi onayliyoruz.

5Adim: Size bir sifre soracak En az 6 haneli sifre giriyoruz.Altina aynisini bir daha yaziyoruz ve onayliyoruz.

6Adim: Dashboard yazan yere tikliyoruz. Karsimiza gelecek olan sayfada Add it now'u tikliyoruz.


7.Adim: Ücretsiz kayit olmak istiyorsak Free yazan yere tikliyoruz.


8.Adim: Web Site URL yazan kisma kayit ettirmek istedigimiz web sitemizin URL'sini yaziyoruz ve Continue yazan yeri tikliyoruz.

9.Adim: Karsimiza söyle bir sayfa çikiyor. Çerçeve içerisine aldigim kodu Blogspot kullanicilari kopyaliyor.


10. Adim: Kopyaladiginiz bu kodu Blogspot.com adresine girip Alexa'ya kayit ettirdigimiz blogu seçiyoruz. Sablon => Html Düzenle diyoruz Ctrl+F tusuna basip <head> etiketini aratiyoruz.


11.Adim: Koylayadigimiz bu kodu <head> etiketinin altina yapistiriyoruz.

12. Son Adim: Alexa.com adresindeki Verify my ID yazan yeri tiklayip sitemizi veya blogumuzu kontrol ettiriyoruz. Eger dogru yaptiysak  Your site is successfully claimed. yazisi çikiyor. Böylelikle siteniz veya blogunuz Alexa'ya eklenmis oluyor. 

Fakat siteniz hemen Alexa da görünmeyebilir. Biraz sabir isidir.

Yazimi okudugunuz için tesekkür ederim. Iyi günler







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder