Web Sitesi Kurulumu

Merhaba arkadaslar. Bugün WEB SITESI KURULUMU anlatan bir yazi hazirladim. Daha önce bu ise merak salmis kisiler internetten okudugu kadariyla bir seyler yapmaya çalisiyor. Anca bu isi profesyonel olarak bir çok kisi yapamamaktadir. Google'da biraz arastirsaniz sirf SITE IÇI SEO için bile ne kadar paralar döndügünü görürsünüz. Bunlari basliklar altinda incelemek gerekirse:




1- ALAN ADI ALIMI:


Bu alacaginiz paketi içerisinde 20 TL degerinde (zaten .com uzantili alan adlari bu fiyattadir.) ürün kuponu verilecektir. Bu sayede ücretsiz alan adini elde etmis olacaksiniz.

2- WEB SITESINI KURMAK IÇIN YAZILIM BILGISINE IHTIYAÇ VARMI?


Kesinlikle önceden tecrübe veya bilgi birikimi olmaniza gerek yoktur. Sadece bilgisayari açmayi bilin ve egitimleri harfiyen uygulayin bu size yetecektir. Tasarim ve kodlama bilgisi gerektirmez.

3- SITEMI KURDUM. ZIYARETÇILER NERDEN GELECEK?


Eger böyle bir düsünceniz varsa google'in nelere dikkat ettigini, nasil kelimeler seçilmesi gerektigini anlatan egitim cd side mevcuttur. Yani SEO EGITIM CD si dir. Seo'nun ne oldugunu bilmiyorsaniz BURAYA TIKLAYARAK wikipedia'dan ne oldugunu ögrenebilirsiniz. Söyle özetlemek gerekirse site içi seo sitenizin omurgasidir. Seonuz ne kadar iyi olursa sitenize daha çok ziyaretçi çekebilirsiniz. Söyle örnek verecek olursam günde 1.000 kisinin girdigi bir siteyle günde 20.000 kisinin girdigi siteyle arasinda uçurumlar vardir. Bu nerde isinize yariyacak derseniz: sitenize ne kadar çok ziyaretçi o kadar çok para.

4- WEB SITENDEN PARA KAZAN


Artik bir web sitesi açtiniz ve bu siteden gelir elde etmek istiyorsunuz. Internetten nasil para kazanilir bilmiyorsunuz farz ediyorum. Bu kesinlikle önemli degil. Neden diyecek olursaniz SITENDEN PARA KAZAN egitim seti sayesinde emeginizin karsiligini paraya dönüstürebilirsiniz.

5- WEB SITE KURMAYI ÖGREN


Web sitesi kurmayi ögrendikten sonra bu bilgi birikimiyle bunu ek is olarak kullanabilirsiniz.

Tüm egitim setine ulasmak için BURAYA TIKLAYIN. Bol kazançli günler diliyorum.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder