Internetten Para Kazan

Merhaba arkadaslar. Bugün size daha önce reklamlarda da karsiniza oldukça çok çikan internetten para kazandiran bir sistemden bahsetmek istiyorum. Daha fazla lafi uzatmadan size kendimde uyguladigim para kazanma yönetimini anlatacagim. Adim adim takip edin.


ADIM -1 



Ilk olarak BURADAN  DEMO hesap açin. Neden demo hesap açin diyorum size önce kendinizi bir test edin. Bakalim becerebilcek miyim diye. Bakin sunu da söyliyim eger bu anlatiklarimi anlarsaniz ve uygularsaniz internetten ayda 3000 TL den daha fazla kazanacaginiz süphesiz. Hesabinizi açtiktan sonra muhakkak egitim videolarini izlemelisiniz. gerçekten çok önemli bilgiler içeriyor. Zaten bir danismaniz olacak o sizinle temasa geçecek. Sizi yönlendirecek. Demo hesap açmaktan çekinmeyin. Cebinizden para çikmayacak bir sey olmayacak. Hem tamamen  ÜCRETSIZ verdikleri Meta Treader programi çok hosunuza gideceginden eminim. Sahsen benim çok hosuma gitmisti. Demo hesapla kendinizi ölçebilirsiniz. Baktiniz olmuyor (gerçi yapamayacak birsey yok) vazgeçersiniz. Eger ki vazgeçecekseniz yazinin devamini okumaniza gerek yok hayatiniza kaldiginiz yerden devam edebilirsiniz. 




ADIM -2


Siteye üye oldunuz farz ediyorum ve devam ediyorum. Simdi ne yapmaniz gerekiyor. Size tavsiyem egitim videolarini izlemelisiniz. Neden diyecek olursaniz internetten nasil daha programi bilmek size çok faydali olacaktir. 

ADIM -3


Videolari izlediniz ve demo hesabinizla islemler yapmaya basladiniz fakat size verdigi sanal parayla kazanamiyorsunuz. Bir yerlerde bir eksiklik oldugunu düsünüyorsunuzdur. Asil isin bel kemigine geldik. Programin haricinde kendi sayfasinda online yapilan islemler var. Kim ne yapiyor kim ne aliyor-satiyor onlari gösteren bölüm var. Burada sitenin en çok kazananlari görebilirsiniz. Gördügünüz o kisilerin ilk siradakileri eklerseniz yani takip ederseniz size onlarin yaptigi hareketlerini yapabilirsiniz. Bana çok denk geliyor ortak hareketleri. Yani diyelimki 20 kisiyi takip ediyorsunuz. Bunlarin içinden en az 5'i online hareketler yapar. Ortak olarak 3'ü ayni islemi (alim veya satim) islemi yapiyorsa mutlaka bir yerden tiyo gelmistir veya isi tam bildikleri için onlari kopyalayabilirsiniz.

ADIM -4


Eger ki sitenin en çok kazananlarinin yaptigi islemler sizi tatmin etmiyor ve her zaman kazandirmiyor ise bu isin egitimini temelden veren ve en ince detaya kadar inen egitim setini alabilirsiniz. Tavsiye olarak Borsa Koçu sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Hepinize internetten bol kazançlar diliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder