Googleden Hit Kazan

Google'da herkes birseyler aramakta ve en çok ragbet görenlerde GOOGLE ILK SAFYADA GÖSTERIMLERINDE dir. Hal böyle olunca googleda ilk sirada çikmak çok siteniz için çok önemlidir. Googlede ilk sirada çikmak için bir çok SEO uzmani sitenizin özgün olmasindan BACKLINK vs. yapmanizdan bahseder. Bunlarin yaninda benim tavsiyem HİT SATIN ALmanizdir. Neden diyecek olursaniz. Sitenize gelen hitle Alexa degerinizi artirir. Alexa degeriniz artmasi demek Google botlarinin sitenize daha çok gelmesi daha çok index yapmasi demektir. Siteniz ne kadar çok index alirsa Google'da ilk siralara yükselmeniz daha yüksektir. Alexa degeriniz ne kadar yüksekse sitenizin PR degeri yükselir. Yani sitenizden artik daha çok gelir elde etmeye baslarsiniz.






Sitenize gelen hitlerin Googleden geliyor olmasi Googlede yükselmeniz açisindan büyük önem tasir. Kelime olarakta yükselmenizi saglar. Googledan sitenize  hit saglayabileceginiz bir siteden bahsetmek istiyorum. Hitsaati.com  . Sitenize Googleden hit saglar. Googlede siteniz ilk siralarda gösterilmeye baslar. PR degeriniz yükselir.




Sitenizden para kazanmak için en önemli etken sitenizin hitidir. Siteniz ne kadar çok hit aliyorsa o kadar çok para kazanirsiniz. Bunun içinde googlede ilk siralara gösterilmeniz gerekir. Sitenizden nasil daha çok para kazanmaniz konusunda bilginiz yoksa SITENDEN PARA KAZANMA EGITIM SETIninde içinde bulundugu web site tarsarimi da dahil olan  websitesikurmak.net  sitesini ziyaret edebilirsiniz. Hatta bu egitim setinde google için olmazsa olmaz olan SEO egitim setinede ulasabilirsiniz.

Googleden hit almak kesinlikle tesadüf degildir. Hepsi bir emegin ürünüdür. Sizde googleden hit almak istiyorsaniz Googleden Hit Kazan sitesini ziyaret edip size uygun olani seçebilirsiniz.  Yazimi okudugunuz için tesekür ederim. Hepinize bol kazançli günler diliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder